Size en yakın alışveriş sitesi
Size en yakın alışveriş sitesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1- TARAFLAR

SATICI
Ticari Unvanı:  Karyalı Pazarlama İnşaat Sanayi Nakliye Yatçılık Turizm Ticaret Limited Şirketi/www.allkaria.com (Bundan sonra “Allkaria”olarak anılacaktır.)allkaria” ve “allkaria.com” Karyalı Pazarlama İnşaat Sanayi Nakliye Yatçılık Turizm Ticaret Limited Şirketi’nin tescilli markasıdır.
Adresi : Bitez Mahallesi Kaklık Caddesi No. 11 48400 Bodrum Muğla

Telefon : 0252  313 09 82
E-mail : [email protected]
Satıcı Vergi Dairesi : Bodrum
Vergi No: 526 063 6673
Mersis No : 052606366730015
Satıcı  E-Posta Adresi : www.allkaria.com
Alıcının İade Halinde Malı Satıcı’ya Göndereceği Kargo Şirketi :
Allkaria Çağrı Merkezi: 0252  313 09 82

ALICI
Adı – Soyadı ( Şirket Unvanı ): 
Adresi :Ofis Bodrum:
TC No :
Vergi Dairesi ve No : 
Telefon : 
E-Posta: 

MADDE 2- SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve Yönetmelik ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları, işbu Sözleşme tahtında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden, Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu Sözleşmenin konusunu; Alıcı’nın, (iş bu Sözleşmede açıklanan yollarla satın alma işlemini gerçekleştiren gerçek ya da tüzel kişi, Allkaria  ait www.allkaria.com alan adlı web sitesinden (“Websitesi”), Allkariaya ait Ürün/Hizmetin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, (mobil cihaz uygulamaları dahil ) Sözleşmede belirtilen niteliklere sahip ÜrünHizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ile Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur.  Alıcı tarafından verilen bilgilerine ve de satın aldığı ürünler uyarınca Allkariatarafından düzenlenen fatura/faturalar işbu Sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçasıdır.

MADDE 3 –SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ ve FİYATI (KDV DAHİL)

 

Miktar

Fiyat

Ürün:

 

 

Ara Toplam:

 

 

İndirim:

 

 

Gönderim:

 

 

Ödeme Yöntemi:

 

 

Toplam:

 

 

MADDE 4 – ÜRÜNÜN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ

Sözleşme Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup Alıcı’nın Allkaria’dan satın almış olduğu Ürünün/Hizmetin Alıcı’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Ürün/Hizmet, Alıcı’nın sipariş formunda ve işbu Sözleşmede belirtmiş olduğu adrese ve belirtilen yetkili kişi/kişilere teslim edilecektir.

  • Sipariş onayına ilişkin elektronik postanın gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler Allkaria’nın gönderi planına alınır.
  • Alıcının talep ettiği Ürün/ürünler Allkarianın dağıtım ve pazarlama faaliyeti gösterdiği Bodrum ve Milas ilçeleri mücavir alan sınırları içerisinde kendi araç ve personeli tarafından belirtilen adrese teslim edilecektir, bu mücavir alanlar dışında kalan adreslere teslimatlar Allkari’nın anlaşmalı olduğu kargo şirketi tarafından yapılır.
    Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 (otuz) gündür. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla 10 (on) gün uzatılabilir.
    Ürünler, Allkaria’nın kendi araçlarının teslimat yaptığı Bodrum / Milas ilçeleri mücavir alan sınırları dışında olup ve aynı zamanda Kargo şirketlerinin de adrese teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir. Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar, salgın hastalık dahil mücbir nedenler ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde uzama olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Alıcı Allkaria’ya herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Allkaria sorumlu değildir.
  • Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Allkaria’nın teslimat yetkilisine veya Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Allkaria’nın teslimat yetkilisi ya da Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, Alıcı, paketin orada açılarak malların hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkına sahiptir.. Paket, Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Allkaria’nın teslimat yetkilisinin veya kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, bu durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Allkaria’ya bildirilmelidir.
  • Ürün/lerin teslimat masrafları, Allkaria’nın beyan ettiği aksine bir hüküm yoksa Alıcı’ya aittir. Allkaria, Web sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse teslimat masrafları Allkaria tarafından karşılanır.
  • Sözleşme konusu ürün, Alıcı’nın başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.
  • Allkaria, sipariş konusu ÜrünHizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı haller ve mücbir sebep halleri saklı kalmak kaydıyla, Ürün/Hizmet’i, Alıcı tarafından Mal/Hizmet’in sipariş edilmesini müteakip ödemenin alınmasından itibaren itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde teslim eder. Herhangi bir nedenle Alıcı tarafından Ürün/Hizmet bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, Allkaria Mal/Hizmet’ in teslimine ilişkin bir yükümlülüğünün kalmadığı kabul edilir.
  • Ürün/lerin Allkaria tarafından kargoya verilmesinden sonra ve fakat Alıcı tarafından teslim alınmasından önce Alıcı tarafından yapılan sipariş iptallerinde kargo bedelinden Alıcı sorumludur.

MADDE 5 -SİPARİŞ / ÖDEME PROSEDÜRÜ

  • Sipariş:
  1. Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) Alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş Onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.
  2. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler Alıcıya Sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse Alıcı’dan bankası ile görüşmesi istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havale/eft’nin Allkaria hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır.
  3. İstisnai olarak haklı bir neden veya mücbir sebeple (pandemi, salgın hastalık dahil) Sözleşme konusu ürünün/hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya üretim veyahut stok problemi ile karşılaşılması durumunda Alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda; Alıcı’ya eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir veya Alıcı’nın arzusu ve seçimi doğrultusunda yeni başka bir mal gönderilebilir veya ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir.
  4. Sözleşme konusu Ürünün teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hâllerde Alıcı bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç 10 (on) gün içinde kendisine iade edilerek Sözleşme iptal edilir. Böyle bir durumda, Alıcının Allkaria’dan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.
  • Ödeme:

 

  1. Havale ile ödeme yapmak isteyen Alıcı kendisine en uygun bankayı seçip Allkaria ’nın banka hesabına alışveriş bedelini gönderebilir.. Eğer EFT yapılmışsa, Alıcı hesabına geçme tarihi dikkate alınacaktır. Havale ve/veya EFT yaparken “Gönderen Bilgileri” nin Fatura Bilgileri ile aynı olması ve sipariş numarasının yazılması gereklidir.
  2. Sözleşme konusu Ürünün teslimatı için işbu Sözleşmenin teyit edilmiş olması ve bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle malın bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Allkaria ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
  3. Ürün tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini Allkaria’ya ödememesi halinde, Alıcı’nın kendisine teslim edilmiş ürünü en geç 10 (on) gün içinde, orijinal ambalajı ile eksiksiz şekilde, Allkaria’ya göndermesi zorunludur. Bu tür durumlarda, nakliye giderleri Alıcı’ya aittir.
  4. Alıcı kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih etmiş ise Alıcı, ilgili faiz oranlarını, taksitlendirme koşullarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve taksitlendirmeyle ile ilgili hükümlerin Banka ve Alıcı arasındaki “Kredi Kartı Sözleşmesi” kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

Alıcı’nın, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı’nın borcunu gecikmeli ifasından dolayı Allkaria’nın uğradığı zarar ve ziyandan Alıcı sorumlu olacaktır.

  1. Ürün/hizmetin peşin veya vadeli satış fiyatı, sipariş formunda yer almakla birlikte, sipariş sonu gönderilen bilgilendirme maili ve ürün ile birlikte Alıcıya gönderilen fatura içeriğinde mevcut olan fiyattır. Allkaria tarafından, kendisine ait allkaria.com e-ticaret sitesinde satışa sunulan ürün/hizmetlerde yapılan indirimler, kullandırılan indirim kuponları, kargo ücreti ve sair uygulamalar satış fiyatına yansıtılır.

Alıcı’nın ödemeyi işbu Sözleşme’nin Madde 6’da düzenlenen Allpara hesabı üzerinden gerçekleştirmesi de mümkündür. Bu şekilde yapılacak ödemelere, 6. madde uygulanacaktır.

MADDE 6- ALLPARA HESABI

  • İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nden ayrı ve bağımsız olarak, Allkaria ile Alıcı arasında Allpara Hesabı Üyelik Sözleşmesi’nin akdedilmesi hâlinde, Alıcıların
  • Allkaria’nın satış faaliyetlerini yürütmekte olduğu  allkaria.com uzantılı online alışveriş sitesi üzerinden yapmış olduğu satın alma işlemleri neticesinde;
  1. İleri tarihli satın alma işlemlerinde kullanılmak üzere, yapmış oldukları ödeme tutarları esas alınarak kendilerine kazandırılan ve kendi hesaplarına aktarılan sanal para birimine “Allpara”,
  2. Söz konusu kazanımın, daha sonraki satın alma işlemlerinde kullanılmak üzere birikmekte olduğu sanal hesaba ise “Allpara Hesabı”,

adı verilecektir.

  • Alıcı, allkaria.com üzerinden yapacağı alışverişlerde, Madde 5’de belirtilen ödeme yöntemlerine ek ve tercihli olarak, Allpara hesabında biriken Allpara’ları kullanma hakkını haizdir. Alıcı, yapmış olduğu alışverişinde ödemekle yükümlü olduğu tutarın tamamını, hesabında biriken Allpara’ları kullanarak ödeme yapma hakkını haiz olduğu gibi, tutarın bir kısmını Allpara hesabındaki Allpara’lar ile, diğer kısmını ise Madde 5’de belirtilen diğer ödeme seçeneklerinden birini kullanarak ödeme yapma hakkını da haizdir.

Allpara hesabında biriken Allparaların kullanım süreleri, kazanıldıkları ve hesaba aktarıldıkları tarih itibariyle 1 (bir) yıldır. Bu sebeple, Alıcı’nın yapmış olduğu her bir alışveriş neticesinde kazanacağı Allpara’nın kullanım süresi, kazanıldığı tarih bakımından farklılık gösterecektir. Alıcı, yapmış olduğu satın alma işleminde, kullanım süresinin sona ermesine 1 (bir) gün kalan Allpara’yı kullanmış olup, Kanun’dan ve işbu Sözleşme’den doğan sürelere uymak şartıyla cayma hakkını kullanmak üzere harekete geçmiş ise, Allpara’nın kullanım süresi, cayma hakkının kullanılmasını takiben Allpara hesabına ilgili tutarın iade edilmesi tarihinden itibaren işleyecek olan 10 (on) gün süreyle yalnızca bir defaya mahsus uzatılmış olacaktır.

  • Alıcı’nın ödeme aracı olarak Allpara hesabını kullanmayı tercih ettiği durumlarda Kanun’dan ve iş bu Sözleşme’den doğan cayma hakkı devam etmektedir. Alıcı’nın ödeme aracı olarak Allpara hesabını kullanmış olması ve ödeme tutarını, birikmiş olan Allpara’ları ile ödemiş olması hali cayma hakkının kullanımında herhangi bir fark yaratmayacak olup, Alıcı hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı Ürün/Hizmeti teslim tarihten itibaren 10 (on) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilecektir.
  • Cayma hakkı bildirimi ve işbu Sözleşmeye ilişkin sair bildirimler allkaria.com sitesinde belirtilen iletişim kanalları ile aşağıdaki şartlar dahilinde gönderilecektir. Şöyle ki;
  1. allkaria.com Alıcı, cayma hakkını kullanmasından itibaren en geç 14 (on dört) gün içerisinde Ürünü Allkaria’ya geri göndermekle yükümlüdür.
  2. Cayma hakkı kapsamında iade edilecek Ürün, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir.
  3. Cayma hakkının kullanılmasını takip eden 14 (on dört) gün içerisinde Ürün bedeli tutarındaki Allpara, Alıcı’nın Allpara sanal hesabına iade edilir.
  • Alıcı’nın Ürünü satın alırken ödemenin bir kısmını Allpara hesabından, kalan kısmını ise Madde 5’de düzenlenen ödeme şekillerinden biri ile yapmış olması halinde, Alıcı’nın cayma hakkını kullanmasını takiben kendisine yapılacak iadelerde Allpara hesabına öncelik tanınacaktır. Böylece, cayma hakkına konu Ürünlerin bedeli için öncelikle Alıcı’nın yapmış olduğu Allpara ödemeleri iade edilecek olup, Allpara ile yapılabilecek iadeyi aşan Ürün/ler bedeli için ise Alıcı’nın Ürünleri satın alırken tercih etmiş olduğu diğer ödeme şekline göre iade sağlanacaktır. Ürün, Allkaria’ya iade edilirken, ürün teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekir. Alıcı iade edeceği ürünü ön bilgilendirme formunda belirtilen Allkariaı’nın anlaşmalı kargo şirketi ile Allkaria ‘ya gönderdiği sürece iade kargo bedeli Allkaria’ ya aittir. Aksi halde kargo bedelinden  Allkaria sorumlu değildir. Taraflar, Allpara hesabının oluşturulması ve Allpara’ların kullanılmasına ilişkin diğer tüm hususlarda Allpara Hesabı Üyelik Sözleşmesi hükümlerinin uygulama alanı bulacağını, kabul ve beyan ederler.

MADDE 7 – BADALL ÜYELİK BASAMAKLARI

  • İşbu Sözleşmeden ayrı ve bağımsız olarak, Allkaria ile Alıcı arasında Badall Üyelik Sözleşmesi’nin (“Badall Sözleşmesi”) akdedilmesi hâlinde, Allkaria, Badall Sözleşmesi uyarınca artık üye sıfatını haiz Alıcılara, her bir tam yıl içerisinde yapmış oldukları alışveriş tutarları toplamının, Badall Sözleşmesi ile belirlenen limitlere ulaşmasını takiben, ayrıcalıklı üyelik basamaklarında yer alacaklarını ve bu Alıcılara, kararlaştırılan ayrıcalıklardan faydalanma imkânı tanıyacağını taahhüt etmektedir.
  • Alıcıların söz konusu online alışveriş sitesi üzerinden, bir yıl içerisinde yapmış oldukları alışveriş tutarlarının toplamı esas alınarak dahil edildikleri, her birinin limiti farklı olan üyelik sınıflarına, Badall üyelik basamakları adı verilecektir. Badall üyelik basamakları, Badall 1 üyeliğinden başlayarak Badall 7 üyeliğine kadar devam eden yedi farklı üyelikten oluşmaktadır. Söz konusu üyelik basamaklarının limit tutarlarına ve her bir Badall üyeliğinin, Üye Alıcılara sağlayacağı avantajlara ilişkin hüküm ve koşullar Badall Üyelik Sözleşmesi ile düzenlenmiştir.

Badall üyelik basamaklarından herhangi birine dahil olan Alıcı’nın, Badall üyelik basamağının korunması veya bir alt Badall üyelik basamağına düşürülmesi yahut bir üst Badall üyelik basamağına çıkartılması hususunda uygulanacak olan esaslar Badall Sözleşmesi uyarınca şu şekilde kararlaştırılmıştır;

  1. Üye Alıcı’nın, bulunduğu Badall üyelik basamağına dahil olmasına sebep olan son satın alma işlemi tarihinden itibaren bir yıl içerisinde yapmış olduğu toplam alışveriş tutarları toplamı, Üye Alıcı’nın Badall üyelik basamağının tekrar belirlenmesinde kriter olarak kabul edilecektir.
  2. Üye Alıcı’nın, bulunduğu Badall üyelik basamağına dahil olmasına sebep olan son satın alma işlemi tarihinden itibaren bir yıl içerisinde yapmış olduğu alışveriş tutarları toplamı bir üst Badall üyelik basamağı limitini karşıladığı takdirde Üye Alıcı’nın Badall üyeliği bir üst basamağa çıkartılacaktır; Üye Alıcı’nın, söz konusu bir yıl içerisinde yapmış olduğu alışveriş tutarları toplamı bir üst Badall üyeliğinin gerektirmiş olduğu limiti karşılamıyorsa ve fakat bulunduğu Badall üyelik basamağı için yeterli olan limiti karşılıyorsa Üye Alıcı, bulunduğu Badall üyelik basamağını koruyacaktır.
  3. Üye Alıcı’nın, bulunduğu Badall üyelik basamağına dahil olmasına sebep olan son satın alma işlemi tarihinden itibaren bir yıl içerisinde yapmış olduğu alışveriş tutarları toplamı bir üst Badall üyelik basamağı limitini karşılamamakla birlikte, bulunduğu Badall üyelik basamağını koruması için gerekli olan limitin de altında kalıyorsa, Alıcı’nın Badall üyeliği ilgili yılın sonunda bir alt basamağa düşürülür.
  4. Üye Alıcı’nın Badall üyeliği, bulunduğu Badall üyelik basamağına dahil olmasına sebep olan son satın alma işlemi tarihinden itibaren bir daha alışveriş yapılmaması halinde dahi, bu tarihi takip eden her bir yılda yalnızca bir alt Badall üyelik basamağına düşecektir.

Üye Alıcı’nın, Kanun’dan ve Sözleşme’den doğan cayma hakkını kullanması sebebiyle  cayma hakkına konu Ürün/lerin bedeli tutarındaki iadeyi takiben,

  1. Üye Alıcı’nın kalan alışveriş tutarları, cayma hakkının kullanılmasından önce bulunduğu üyelik basamağının limitinin altına iniyor ise Üye Alıcı, bir alt üyelik basamağına inecektir;
  2. Üye Alıcı cayma hakkının kullanılmasından önce Badall 1 basamağında olmakla birlikte cayma hakkının kullanılması ile birlikte kalan alışveriş tutarları bu üyelik basamağına ait limitlerin altına düşüyorsa Üye Alıcı, herhangi bir üye basamağında yer alamayacak olup Badall 1 üyelik basamağının kendisine tanımış olduğu ayrıcalıkları kaybedecektir.
  • Badall üyeliğine dair yukarıda yer verilen ve diğer tüm hususlarda Badall Üyelik Sözleşmesi hükümleri uygulama alanı bulacaktır.

MADDE 8 – GENEL HÜKÜMLER

  • Alıcı, Allkaria’ya ait web sitesinde yer alan Sözleşme konusu Ürünün/Hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve kargo bedeline ilişkin olarak Allkaria tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyit ve izinleri verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
  • Alıcı, işbu Sözleşme’yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Allkaria tarafından Alıcıya verilmesi gereken adres, siparişi verilen Ürün/Hizmet’ e ait temel özellikler, Ürün/Hizmet’ in vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat ile teslimat fiyatı bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini ve elektronik ortamda teyit etmiş olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
  • Allkaria, Sözleşme konusu Ürün/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur. Allkaria, mücbir sebepler veya nakliyeyi veya teslimi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu Ürün/Hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Sözleşme konusu Ürün/Hizmet, Alıcı’dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Allkaria sorumlu tutulamaz.
  • Alıcı’nın, Sözleşme konusu ürün/Hizmet’ i teslim almadan önce muayene etmeksizin; tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Ürünü kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. Alıcı tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan ürün/Hizmet’ in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra Ürün/Hizmet’in sorumluluğu ve hasarlar Alıcı’ya aittir. Ürün/Hizmet’ in tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun Ürün/Hizmet bedelini Allkaria’ya ödememesi halinde, Alıcı Ürün/Hizmet’ in kendisine teslim edilmiş olması halinde Ürün/Hizmet ‘i 10 (on) gün içinde Satıcı’ya iade etmekle yükümlüdür. Bu halde, teslimat giderleri Alıcı’ya aittir.
  • Sözleşme konusu ürün veya ürünler, Kanun ve Yönetmeliklerde belirlenen siparişin Allkaria’ya ulaşmasını müteakip 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcı`nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak işbu 30(otuz) günlük süre içinde Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilmek üzere gönderilir. Bu süre en fazla on gün uzatılabilir.
  • Sözleşme konusu ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Allkaria sorumlu tutulamaz.
  • Allkaria, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Alıcı ürün veya ürünleri teslim aldığı anda kontrol etmekle ve kargodan kaynaklı bir sorun gördüğünde ürün veya ürünleri kabul etmemekle ve kargo firmasına gerekli tutanakları tutturmakla sorumludur.
  • Alıcı Allkaria’dan aldığı ürün veya hizmetleri kamu düzenine ve genel ahlaka aykırı olarak hukuka aykırı bir amaç için ve özellikle Allkaria’nın tüm yasal haklarını ihlal edecek şekilde kullanamaz. Satıcının tüm hukuki ve cezai hakları saklıdır.
  • Alıcı ve Allkaria işbu Sözleşmenin başında bahsedilen yazışma adreslerinin geçerli tebligat adresi olduğunu ve bu adrese yöneltilecek tüm tebligatların geçerli addolunacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
  • Allkaria Sözleşmeye aykırılık halinde, Sözleşmeyi iptal etme hakkına sahiptir. Sözleşmesi iptal edilen Alıcı haberdar edilir ve Allkaria’ya yapmış olduğu ödemeler kendisine iade edilmez. Alıcı Sözleşmedeki hükümleri ihlal ederse ihlali nedeniyle cezai ve hukuki sorumluluktan şahsen sorumlu olacak ve oluşacak tüm zarar ve ziyanları tazmin edecektir.

MADDE 9– CAYMA HAKKI

Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı Ürün/Hizmeti teslim tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Cayma hakkı bildirimi ve Sözleşmeye ilişkin sair bildirimler Allkaria’ya ait ve/veya Web sitesinde belirtilen iletişim kanalları ile gönderilecektir. Cayma hakkının kullanılması için süresi içerisinde Allkaria’ya mevzuat hükümlerine ve Allkaria’ya ait www.allkaria.com isimli elektronik alış-veriş sitesindeki cayma hakkı kullanım seçeneğine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde:

  • Alıcı cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 (on) gün içerisinde Ürünü Allkaria’ya geri gönderir.
  • Cayma hakkı kapsamında iade edilecek Ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılmasını takip eden 10 (on) gün içerisinde Ürün bedeli Alıcı’ya ödediği şekilde iade edilir.
  • Ürün, Allkaria’ya iade edilirken, Ürünün teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekmektedir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Alıcı iade edeceği Ürünü ön bilgilendirme formunda belirtilen Allkaria’nın anlaşmalı kargo şirketi ile Allkaria ‘ya gönderdiği sürece iade kargo bedeli Allkaria’ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği Ürünü ön bilgilendirme formunda belirtilen Allkaria’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde iade kargo bedeli ve Ürünün kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Alıcı kendisi sorumludur.
  • Alıcı’nın Allpara sanal hesabında birikmiş olan Allparaları kullanarak yapmış olduğu alışverişlere ilişkin cayma hakkı, iş bu Sözleşme’nin 7. maddesinde ayrıca hüküm altına alınmış bulunmaktadır.
  • Cayma hakkı kullanımı mümkün olan hallerde, Alıcı, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği sorumludur.  Buna göre, cayma tarihine kadarki süreçte ürün’ ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya bozulma olursa Alıcı cayma hakkını kaybedebilir; Allkaria tarafından kabul edildiği hallerde, iade edilecek ürün bedelinden değişiklik / bozulma kadar indirim yapılır.
  • Bu iade işleminde Ürün’ün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ayrıca vergi mevzuatı gereği, Alıcı tarafından kanunen İade Faturası kesilmesi gereken hallerin yanı sıra Ürünle beraber iade edilecek olan fatura üzerinde, aşağıda belirtilen, iade ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktır. Faturası kurumlar (tüzel kişiler) adına düzenlenen sipariş iadeleri, iade Faturası kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir.
  • “Ürünün iade edileceği adres,
    Allkaria’nın adresi / iade için teslim olunan kargo firması adı/şubesi “
  • Yukarıdaki belirtilen gereklerin Alıcı tarafından yerine getirilmesi kaydı ile, cayma bildiriminin Allkaria ‘ya ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürün’ün Alıcı’ya teslim masrafları Alıcı’ya, Ürün’ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde iade edilir. Alıcı’nın Ürünler’ e ilişkin cayma süresi sonrasındaki kanuni hakları-sorumlulukları ile Allkaria’nın Alıcı’dan olan, ödül puanlarını da kapsamak üzere akdi ve kanuni tahsil-mahsup hakları dahil hak ve yükümlülükleri ayrıca mevcut ve geçerlidir. Alıcı, ödül puanlarının da takas – mahsup edilebileceğini peşinen kabul etmiştir.
  • 9.9.        Cayma hakkının kullanılması halinde kampanyadan yararlanılmışsa, cayma sonrası koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

    Cayma hakkının kullanılması sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

    Kampanyalı siparişten kazanılan allpara/ödül parası ile yapılan alışverişlerde, asıl ürünün iade edilmesi halinde allparanın kullanıldığı ürünün asıl ürün ile birlikte iade edilmesi gerekir. Aksi halde kullanılan allpara iade edilen ürün tutarından mahsup edilerek, varsa kalan tutar müşteriye iade edilir.

MADDE 10 – CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

Alıcı Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin bu Sözleşme’den cayma hakkına sahip olmakla birlikte kanunen aşağıda belirtilen ürün/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır.

  1. Alıcı’nın özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler, Alıcı siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin edilen özel mallar dahil),
  2. Kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gıda maddeleri gibi hızlı bozulabilen ve/veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar,
  3. Kozmetik, mayo, iç giyim mamulleri vb. teslimden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan mallar,
  4. Teslimden sonra başka mallarla karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,
  5. Ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış kitap, CD, DVD, ses ve görüntü kayıtları, yazılımlar vb. dijital içerikli her türlü ürünler ile bilgisayar sarf malzemeleri, elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar,
  6. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve fiyatının belirlenmesinin Satıcının kontrolünde olmadığı mal veya hizmetler,
  7. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar,
  8. Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hizmeti,
  9. Alıcı onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve

Genel olarak ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler ile Alıcı’nın ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller,

MADDE 11 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ

İşbu Sözleşme çerçevesinde, Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşmeden doğabilecek ihtilaflarda  Allkaria’ya ait resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 12 – MÜCBİR SEBEBLER

Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, savaş, terör, bölgesel veya genel ayaklanma, değişen mevzuat hükümleri, üretim, tedarik veya nakliyeyi engelleyen salgın hastalık, pandemi, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu 3 (üç) gün içinde ve yazılı (elektronik posta aracılığıyla) olarak bildirecektir.

Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğacaktır.

MADDE 13 – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu Sözleşmesi’nin uygulanmasından doğacak uyuşmazlıklarda T.C.Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca her yıl ilan edilen parasal sınırlar dahilinde Alıcı’nın ve Allkaria’nın yerleşim yerindeki  Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

İşbu Sözleşme elektronik ortamda taraflarca okunup, kabul ve teyit edilmiş olup, bu Sözleşmede düzenlenmemiş hususlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkında Kanun ve ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.

Satıcı: KARYALI PAZARLAMA İNŞAAT SANAYİ NAKLİYE YATÇILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Alıcı : ……….

Adı – Soyadı ( Şirket Ünvanı ):
Adresi : Ofis Bodrum/
TC No :
Vergi Dairesi ve No :
Telefon :
E-Posta:

TC.Kimlik No: 
Vergi Dairesi:
Vergi No:

Fatura adresi

 

Gönderim adresi

Privacy Settings saved!
Gizlilik ayarları

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.KVK Metni

Bu çerezler, sitemizin performansını ölçebilmemiz ve iyileştirebilmemiz için ziyaretleri ve trafik kaynaklarını saymamızı sağlar.Web sitemizin bulunduğunuz bölge gibi web sitesinin davranışını veya görünümünü değiştiren bilgileri hatırlamasını sağlar.

Hedef Belirleme ve Reklam   Bu tanımlama bilgisi, Facebook'a kaydolduklarında web sitemizi veya Facebook Reklamının desteklediği dijital platformu ziyaret eden kişilere reklam yapmamıza yardımcı olur.
  • _fbp

Bu web sitesini kullanmak için aşağıdaki teknik olarak gerekli çerezleri kullanıyoruz
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

E-ticaret platformunu alışveriş sistemi olarak kullanıyoruz. Sepet ve sipariş işleme için 2 çerez saklanacaktır. Bu çerezler kesinlikle gereklidir ve kapatılamaz.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

  • Bu birinci taraf Google Analytics çerezi, sayfa ziyaretleri hakkında bilgi toplarken kullanıcıları ayırt etmek için kullanılır. Bu çerez, geliştirilmesi gereken websitesi alanlarını belirlememize yardımcı olur ayrıca kişisel hiçbir bilgi veya veri takip edilmediğinden _ga çerezi Allkaria'nın kullanıcıyı şahsen belirlemesine olanak sağlamaz.
  • Geçerlilik Süresi: 2 Yıl
  • _ga

  • Hangi web sitelerinin en fazla trafiği oluşturduğunu belirlememizi sağlamak amacıyla ziyaretçilerin web sitemize hangi sayfadan geldiklerinin belirlenmesi
  • Geçerlilik Süresi: 6 ay
  • _pk_ref_27366_fbe1

  • Google Analytics tarafından geliştirilen bu birinci taraf çerez(__utmz), kullanıcının siteye nasıl vardığını açıklayan trafik kaynağını veya kampanyayı depolamak için kullanılır.
  • Geçerlilik Süresi: 6 ay
  • Google Analytics tarafından oluşturulan bu birinci taraf çerez (__utma), kullanıcıları ve oturumları ayırt etmek için kullanılır ve websitesinin trafiği hakkında istatistikler oluşturur.
  • Geçerlilik Süresi: 2 yıl
  • __utmz
  • __utma

Siteye erişimi anonim olarak izler.
  • wordpress_gdpr_first_time_url
  • wordpress_gdpr_first_time
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_privacy_policy_accepted
  • wordpress_gdpr_allowed_services

  • Kullanıcı için kampanyayla ilgili bilgileri içerir. Google Analytics ve AdWords hesaplarınızı bağladıysanız, devre dışı bırakmadığınız sürece AdWords web sitesi dönüşüm etiketleri bu çerezi okuyacaktır.
  • Geçerlilik Süresi: 3 ay
  • _gac

Tüm Hizmetleri Reddet
Tüm Hizmetleri Kabul Et